-
Нашият дизайнерски процес.
Дизайнът на бъдещето на автомобилите.
Креативни идеи, които чупят шаблона, вълнението от предизвикателството към нормата, най-новите технологии и способността да разбирате желанията на хората позволяват на Дизайнерския център да прогнозира бъдещи мегатенденции. Нашата глобална мрежа от дизайнерски центрове черпи вдъхновение от водещи градове в САЩ, Европа, Япония, Китай и Индия, за да предсказва и формира световните тенденции.
01 Първоначално рисуване и скициране.
В началото на всеки проект за концептуален автомобил дизайнерите обмислят основната философия и ценностите, които желаят да изразят. Например, може да искат да предадат усещане за динамика и спортен характер или автомобил с много иновативни технологични функции. Първоначалните скици обикновено представляват груби чернови, направени с молив върху хартия. По-късно се създават по-детайлни скици на дигитални таблети. Тези рисунки разкриват основните размери и повърхности на автомобила.
- 1
- 2
- 3
- 4
02 Дигитален дизайнерски модел.
След като се утвърди основният дизайн, той се комбинира с дизайнерски данни и на компютър се изработва дигитален модел. След обсъждания между дизайнерите и инженерите, на компютър се създава 3D модел, към който могат да се добавят още детайли и подобрения.
- 1
- 2
- 3
03 Глинен модел.
След като са готови скиците и компютърните модели, се създава умален глинен модел в мащаб 1:1, който осигурява на дизайнерите реалистична представа за интериора и екстериора на бъдещия автомобил. Дори и на този етап дизайнът може да бъде допълнително прецизиран и модифициран.
04 Цветове и материали.
Следващият етап е да се развие интериорният дизайн на концептуалния автомобил, включително седалковите материали и цветовите комбинации. Всичко това се представя с компютърни визуализации.
05 Финална концепция.
Процесът на разработване на концептуален автомобил, който ще бъде представен на автосалон, винаги е по-бърз от този при серийните автомобили. След като дизайнът бъде готов, мащабният концептуален модел преминава към изработка преди представянето му пред експерти и международните медии.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9