-
Le Fil Rouge.
Le Fil Rouge концепт от 2018.
„Le Fil Rouge“ отразява убеждението на Hyundai, че миналото, настоящето и бъдещето на дизайна на марката са свързани. „Le Fil Rouge“ е модерна интерпретация на дизайнерското ДНК на Hyundai, което произлиза от историческия концепт Hyundai Coupe от 1974 г., и стъпва на богатата традиция на създаване на отличителен и спортен облик на автомобилите. Новият концептуален модел представя най-новия дизайнерски подход на Hyundai – „Sensuous Sportiness“, който е въплътен във всички модели на марката – от седани до SUV. Целта на тази нова тема е да внесе инстинктивна красота, като създава емоционална стойност и желание за автомобилите на Hyundai. Sensuous Sportiness се определя от хармонията между четири фундаментални елемента в автомобилния дизайн: пропорции, архитектура, стил и технологии.
Sensuous Sportiness.
„Le Fil Rouge“ създава пропорционален характер, основан на златното сечение – често срещано съотношение в природата – което позволява на дизайнерите на Hyundai да оформят естетически издържана и естествена композиция, носеща харизма. Уникалността на пропорциите се постига чрез дълго междуосие, големи джанти и къси надвеси. Дистанцията от предното колело до основата на предното стъкло (dash-to-axle) е балансирана, за да гарантира комфортна позиция на водача, докато високата странична линия завършва целия силует.
-
Архитектура.
С „Le Fil Rouge“, Hyundai прилага нов подход, наречен „Лека архитектура“ (Light Architecture), за да вплете прогресивна идентичност в дизайнерското си наследство. Леката архитектура създава динамична визия и усещане за движение напред на автомобила. Предните и задните колони, както и покривът, се преливат плавно в цялостната силуетна линия на автомобила — сякаш автомобилът е нарисуван с един-единствен щрих.
-
Екстериор.
Външният и вътрешният дизайн са плавно свързани чрез „Tube Architecture“, като така спортният и чувствен характер на екстериора се пренася и в интериора. Принципът на Tube Architecture е да се създаде еднаква емоционална стойност както отвън, така и отвътре в автомобила, като същевременно се осигурява лек и ефирен профил.
-
Интериор.
Дизайнът на купето осигурява различен комфорт за водача и пътниците. Предната пътническа седалка максимизира удобството дори при пътувания на дълги разстояния с по-голямо пространство за краката, докато седалката на водача е проектирана да увеличи удоволствието от шофирането чрез оптимизирана ергономия. Обгръщащата архитектура внася усещане за дълбочина, създавайки спокойна, просторна и комфортна атмосфера за всички в автомобила.
- 1
- 2
- 3
Стил.
Друга основна цел на екипа беше създаването на автомобил, който да се разпознава мигновено като Hyundai отдалеч. Това се постига чрез хармонично съчетание на слоеве от изчистени линии и обемни повърхности, което внася чувствено напрежение отстрани. Вдлъбнатите и изпъкнали форми са умело комбинирани, за да придадат сексапил на концепта. Отличителният облик се подчертава от широкия, наслоен преден капак, комбиниран с усъвършенствана каскадна решетка. Новото ниво на каскадната решетка включва триизмерно оформление с параметрични акценти отвътре, което придава внушително присъствие на автомобила.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Основата за Hyundai TUCSON.
Дизайнът на „Le Fil Rouge“ е основата на TUCSON. Това беше повратна точка за нашата марка, тъй като това е първият модел на Hyundai, създаден под ръководството на Sensuous Sportiness. „Le Fil Rouge“ олицетворява „общата нишка“, която свързва нашето минало, настояще и бъдеще. За нас тази обща нишка е смелата, дръзка нагласа, която води началото си от концепта Pony Coupe от 1974 г.