Hyundai е лидер на пазара на електромобили в България за първите пет месеца на 2025 г.

Hyundai оглавява класацията по продажби на електромобили в България за периода януари – май 2025 г., утвърждавайки се като предпочитания избор за все повече частни и корпоративни клиенти. Със 172 регистрирани електрически автомобила, марката заема първо място на пазара, изпреварвайки Tesla (127) и BMW (74).

Моделите на Hyundai се радват на широко търсене в различни клиентски сегменти. Най-продавани са IONIQ 5 и IONIQ 5 N , които представляват 32% от всички реализирани продажби на марката. Hyundai INSTER, който само преди месец беше избран за Световен електрически автомобил на годината е с равен дял от 32% и стремглаво печели фенове с гъвкавото си пространство и голям пробег, а KONA Electric заема 28%. Тази балансирана структура на продажбите показва, че Hyundai предлага решение за всяка нужда – от стилен семеен кросоувър до практично градско решение.

Ключов фактор за успеха на марката е програмата Electric for All, която стартира в началото на месец май и цели да направи електрическата мобилност по-достъпна и широко приложима. Програмата предлага специални, субсидирани от Hyundai Motor Europe ценови условия, разработени конкретно и ексклузивно за българския пазар. Благодарение на програмата, моделът INSTER е наличен на цена от 44 900 лв. с ДДС, което го прави едно от най-достъпните предложения на пазара.

Растящото доверие в електромобилите Hyundai се потвърждава и от редица корпоративни сделки за изминалия период. Все повече компании залагат на електрическите модели на марката като част от своята стратегия за устойчиво развитие.
Hyundai продължава да бъде символ на иновации, сигурност и достъпна електрическа мобилност.

Всички електромодели на марката могат да бъдат разгледани и тествани в оторизираните шоуруми в страната, където експертите на Hyundai са на разположение за индивидуални консултации и пробно шофиране.