Спонсорски дейности

УЕФА ЕВРО 2016™

- Дата: 10 юни ~ 10 юли 2016
- Стадиони: 10 града във Франция
- Официална тема: Честване на футболното изкуство
- Официален талисман: Super Victor

УЕФА ЕВРО ПОЛША/УКРАЙНА,
10 ЮНИ ~ 1 ЮЛИ 2012

Част от дългогодишното партньорство с УЕФА, датиращо от Европейското първенство по футбол през 2000 г., Hyundai Motor Company бе горд спонсор на УЕФА ЕВРО 2012™, което се проведе в Полша и Украйна, заедно с удължаване на договора за спонсорство до 2017 г. на най-големите европейски футболни турнири на УЕФА.

Като официален автомобилен партньор на УЕФА ЕВРО 2012™, Hyundai предостави 366 от своите автомобили за използване от отборите, официалните лица, гостите и други по време на мачовете в Полша и Украйна. За да подкрепи мачовете от ЕУФА ЕВРО 2012™, Hyundai достави най-добрите си модели, в това число Equus, Genesis, ix55, Santa Fe, ix35, i40, Sonata, Elantra и новото поколение i30. В допълнение на това, Hyundai предостави повече от 200 вана Н1.

- Име на събитието: UEFA EURO 2012™
- Официален слоган: Заедно създаваме историята
- Участващи държави: 16
- Домакини: Полша и Украйна
- Период: 8 юни ~ 1 юли 2012 г.
- Брой мачове: 31





Общ преглед на спонсорството
UEFA EURO 2012™ с Hyundai

Hyundai използва спонсорството, за да утвърди позицията си на автомобилна компания, която предоставя футболен маркетинг. Hyundai е дългогодишен партньор на УЕФА от УЕФА ЕВРО 2000™ в Белгия/Холандия, като достави автопарк за предишното УЕФА Европейско първенство по футбол, както и за УЕФА ЕВРО 2004™ и УЕФА ЕВРО 2008™. Hyundai ще продължи партньорството си като водещ партньор на УЕФА Евро, спонсор на най-високото ниво до 2017 г., осигурявайки безопасно и удобно транспортиране на играчи, официални лица и гости до и около различните стадиони.

Union des Associations Européennes de Football (UEFA) е основан в Базел, Швейцария, на 15 юни 1954 г., с което се реализира визионерската представа на шепа ключови футболни администратори от онова време. Оттогава дъщерното тяло на европейския футбол - една от шестте континентални конфедерации на световната футболна федерация, ФИФА - се превърна в крайъгълен камък за играта на този континент, работейки и действайки от името на европейските национални футболни асоциации и други заинтересовани страни в играта, за да популяризира футбола и да заздрави позицията му на най-популярен спорт в света.



Маркетинг дейности
Game Changers of the Future като горд партньор на УЕФА ЕВРО 2012™

Your pledge will change the future

2 5 0 , 0 0 0

Направи дарение


Hyundai е сериозно в желанието си да подкрепя хората, за да реализират амбициите си и да се превърнат в герои на бъдещето.
Футболни фенове и последователи на Hyundai бяха поканени да участват в проекта, отразяващ нашия ангажимент да се включим по начин, който отразява духа на играта - чрез откритост и приобщаване.
По време на цялото УЕФА ЕВРО 2012™ феновете правеха залози от по 1 евро за един от играчите на отбора на Hyundai, като бяха събрани общо 250 000 евро.

Be There With Hyundai

Като една от водещите програми на Hyundai, стартирана от ЕВРО 2004™, програмата "Be There With Hyundai" дава шанс на феновете да имат свой собствен печеливш слоган, залепен върху официалния автобус на националния им отбор!
Футболните фенове на 16-те класирани държави за ЕВРО 2012™ изпратиха общо 8824 слогана, а 6818 фенове гласуваха за крайния слоган на националния си отбор.

Hyundai фен парк

Футболни фенове от целия свят бяха поканени да посетят фен парковете на Hyundai, където ликуваха за своите отбори в компанията на приятели и семейства, докато гледаха на живо мачове на големи екрани. Освен това те се радваха на богата съпътстваща програма, включително различни състезания, Digital Goodwill Ball, триизмерни графити и можеха да разглеждат най-новите автомобили на Hyundai. Hyundai фен паркове имаше в Германия, Испания, Франция, Италия, Чехия и Русия.

Европейски тест драйв

Преди и по време на ЕВРО 2012™, местните дистрибутори на Hyundai бяха отворили врати за тест драйв на широката моделна гама на Hyundai.
Клиентите имаха възможността да тестват вълнуващото ново поколение i30 на Hyundai, автомобил, проектиран в Европа за европейците.
На тези, които участваха в тази програма, бяха раздадени около 500 билета за посещение на мачове и 120 пакета за посещение на спонсорските зони на Hyundai за специални гости по време на ЕВРО 2012™. Клиентите се радваха на едно още по-добро изживяването по време на турнира, като написаха съобщения на униформите на Team Hyundai.

The Fan Zone

Following on from the great success of the UEFA Fan Zone in UEFA EURO 2008™. UEFA extended the concept for UEFA EURO 2012™. There was Official UEFA EURO 2012™ Fan Zone in each of the eight host cities, which were operated by the city under agreement with UEFA. Fan Zones are to cater for fans without a match ticket, visitors and inhabitants of the city who wish to take part in the party atmosphere of UEFA EURO 2012™.
Hyundai Motor Company, the Proud Partner of UEFA EURO 2012™ had developed a wide variety of fan related activities to be undertaken in the Fan Zones.

Следвай трофея

Фенове в Полша и Украйна имаха шанса на седмично пътуване в страните-домакини, започнало на 20 април във Варшава и завършило на 26 май в Одеса.

Спонсорски календар
Hyundai Motor Company, гордият спонсор на УЕФА ЕВРО 2012™, очаква с нетърпение поредното успешно издание на УЕФА Европейско първенство по футбол.

2015

06.15~06.30

UEFA Europe U-21 Championship (Czech)

2013

07.10~07.28

UEFA European Women's Championship (Sweden)

2012

06.08~07.01

UEFA EURO 2012 (Poland & Ukraine)

01.31~02.11

UEFA Futsal Championships (Croatia)

2010

01.19~01.30

UEFA Futsal Championships (Hungary)

2009

08.23~09.10

UEFA European Women’s Championships (Finland)

2008

06.07~06.29

UEFA EURO 2008 (Austria & Switzerland)

2007

06.10~06.23

UEFA European U-21 Championships (Netherlands)

2004

06.10~06.23

UEFA EURO 2004 (Portugal)

2000

06.10~07.02

UEFA EURO 2000 (Belgium & Netherlands)