Моделите на Hyundai продължават да превъзхождат конкурентите си

07.07.2022
• Немското издание Auto Bild присъжда на Hyundai първо място за „Цена/представяне“ в A-сегмент, B-сегмент, C-сегмент и SUV-сегмент
• Auto Bild Wertmeister гласува IONIQ 5 и TUCSON Hybrid N-Line като автомобили, които най-добре запазват стойността си
• Hyundai се издига в класацията, за да си осигури седмо място в анкетата на читателите за 2022 г. на немското списание Auto Zeitung, „Image Report“

Hyundai продължава да превъзхожда своите конкуренти в анкетите на немските читатели и сравнителните тестове. Най-добре представящите се на компанията Hyundai i10, i20, i30, TUCSON, SANTA FE и IONIQ 5, наскоро обявен за Световен автомобил на годината.

„Най-добрите марки за 2022 г.

В сравнение с миналата година, Hyundai се представи още по-добре в „Най-добрите марки 2022“, анкетата на читателите, публикувана през април 2022 г. от немското автомобилно списание Auto Bild. Като цялостен победител в два класа и три награди за първо място в други категории, Hyundai спечели две победи повече в сравнение с 2021 г. Повече от 55 000 читатели гласуваха за любимите си модели в 14 категории: качество, дизайн , и цена/представяне.

За да оценят имиджа на всяка марка, читателите трябваше да отговорят на въпроси като на кои марки имат доверие, кои модели харесват и кои производители са особено иновативни. Читателите отделиха средно 30 минути, за да гласуват.

В А-сегмент читателите поставиха Hyundai i10 на върха в категорията „Цена/представяне“, точно както направиха миналата година. Освен това, в комбинация с категориите „качество“ и „дизайн“, Hyundai успя да защити титлата си като цялостен победител в клас А-сегмент, поставяйки Abarth 595 и VW e-Up съответно на второ и трето място .

Както и през 2021 г., Hyundai също триумфира над конкуренцията в общия B-сегмент. Според читателите Hyundai i20 отново е най-добър и в трите категории – този път пред Mini Cooper и Audi A1 Sportback.

В C-сегмент читателите гласуваха Hyundai i30 за победител в съотношението цена/производителност, пред Skoda Octavia, Kia Ceed и Ford Focus. Hyundai също успя да убеди читателите в SUV класа в категорията „Цена/представяне“. Hyundai беше представен два пъти в този клас с TUCSON и SANTA FE.

„Виждаме ясна възходяща тенденция към Hyundai. Не само в нашите сравнителни тестове, но и в анкетата на нашите читатели за „Най-добрите марки 2022“, каза г-н Том Дрекслер, главен редактор на Auto в Bild Group. „Това е около имидж, за това какво мислят клиентите. Докато Hyundai спечели три пъти през 2021 г., тази година марката вече има пет победи зад гърба си.“

„Изключителното представяне на Hyundai в тази анкета за „Най-добри марки“ за повишаване на имиджа – както тази, така и миналата година – служи като доказателство, че като марка, популярността на Hyundai непрекъснато нараства в Европа“, казва г-н Андреас-Кристоф Хофман, маркетинг вицепрезидент на Hyundai Motor Europe. „Важен показател за нашия успех е също така как се възприемаме като марка. Ето защо се радваме, че читателите на Auto Bild, които представляват и мнението на нашите клиенти, гледат толкова положително на Hyundai. Пет победи, разпределени в различни класове, показват, че Hyundai се движи в правилната посока.”

IONIQ 5 и TUCSON Hybrid, най-добро запазване на стойността

Auto Bild Wertmeister за „майстор на стойността“ – е наградата за автомобили с най-добро запазване на остатъчната стойност на немския пазар. Auto Bild и Schwacke, специалист в автомобилното бизнес разузнаване, присъждат наградата ежегодно и вземат предвид абсолютната и относителната амортизация по време на оценката.

Тази година Schwacke гласува за почти 4000 актуални модела, представляващи повече от 6600 вида превозни средства. Въз основа на обширни проучвания, събиране на данни и изчисления бяха наградени около 40 модела от 13 автомобилни сегмента. Всеки сегмент се основава на специфичен за класа среден пробег, като се приема четиригодишен период.
IONIQ 5 и TUCSON Hybrid N-Line бяха излъчени от Auto Bild през май като победители. IONIQ 5 спечели първо място в категорията „Най-добро запазване на стойността за електрически автомобили до 40 000 евро“, базирано на среден пробег от 11 000 километра годишно, с остатъчна стойност от 59,37 процента. TUCSON Hybrid N-Line също се класира на първо място, но в категорията „Най-добро запазване на стойността на компактен SUV автомобил“, въз основа на среден пробег от 15 000 километра годишно, с остатъчна стойност от 63,43 процента.

Hyundai впечатлява читателите на Auto Zeitung

Според публикувания през май „Image Report“ на немското списание за автомобилни ентусиасти Auto Zeitung за 2022 г. Hyundai е подобрил репутацията на марката си от миналата година. Като цяло Hyundai скочи от десето място на седмо място, изпреварвайки конкуренти като Tesla, Toyota и Skoda. Проучването споменава, че това вероятно се дължи на широката му гама, включваща високотехнични и електрифицирани модели, както и автомобили с традиционни задвижвания.

Тази година повече от 12 000 читатели на Auto Zeitung участваха в анкетата на читателите на „Image Report“. Читателите гласуваха в 20 категории, като дизайн, качество и екологичност.
Hyundai спечели първи точки в две категории. Според проучването Hyundai произвежда най-добре оборудваните автомобили, побеждавайки конкуренти от висок клас като Mercedes, BMW и Audi. Читателите също смятат, че най-много се е подобрило качеството на автомобилите Hyundai.

Hyundai също влезе в челната десетка на няколко други категории. От конкуриращите се автомобилни производители компанията зае седмо място в категорията „най-харесвана марка“, изпреварвайки Volkswagen, Opel и Kia. Hyundai също спечели трето място в „създаването на рентабилни автомобили“ и влезе в челната десетка на списъка на „създаването на надеждни автомобили“ тази година.

Когато става дума за технологии и устойчивост, Hyundai продължава да вдига летвата. В категорията „създаване на модерни автомобили“ Hyundai почти се изравни с Porsche, който зае шесто място. По отношение на производството на екологични автомобили, читателите класираха Hyundai на осмо място.
 

© 2022 Hyundai. Всички права запазени.