Hyundai затвърждава лидерската си позиция на пазара на електрически автомобили у нас, като за втори пореден месец е най-продаваната марка в сегмента. Според данни от МВР за регистрирани нови автомобили, Hyundai оглавява класацията с 46 продадени електромобила, оставяйки зад себе си Volkswagen (29), BMW (27), Volvo (24) и Tesla (24).
Успехът на Hyundai в електромобилния сегмент се дължи на иновативния подход на марката, високата ефективност на нейните модели и ангажимента ѝ към устойчива мобилност. Hyundai предлага широка гама електрически автомобили, които отговарят на различни стилове на живот – от градския и достъпен
INSTER, през стилния и познат
Hyundai KONA, до носителите на престижни награди
IONIQ 5 и
IONIQ 6.
Сред моделите на Hyundai най-предпочитан е носителят на приза Световен автомобил на годината за 2022 година IONIQ 5, който представлява 37% от всички продажби.
С доказаното си съчетание от иновативност, устойчивост и достъпност, най-новото попълнение в електрическата гама, Hyundai INSTER, отбелязва летящ старт в продажбите, привлича вниманието на клиентите и се радва на силен интерес. С цени, започващи от 49 900 лева с ДДС, той прави електрическата мобилност по-достъпна от всякога. Финалист в престижния конкурс Европейски автомобил на годината, INSTER впечатлява не само с компактните си размери и модерен дизайн, но и с интелигентните си технологии и многобройните възможности за персонализация.
Познатата KONA отброява 9 нови регистрации за първите два месеца от 2025 година, а спортният
IONIQ 5 N, съчетаващ електрическа мощ, динамично поведение и адреналин, е с 6 регистрации за този кратък период.
Тези резултати са доказателство за нарастващото доверие в електрическите модели на Hyundai, които съчетават иновативни технологии, бързо зареждане, впечатляващ пробег и отличен дизайн.
Всеки, който иска да усети предимствата на електрическото задвижване може да тества моделите на Hyundai в официалните шоуруми на марката в цялата страна.