- Hyundai Motor се фокусира върху електрификацията чрез стратегията "Hyundai Way" и демонстрира гъвкав подход към пазарните условия.
- Цел за постигане на 5,55 милиона годишни глобални продажби до 2030 г., което представлява увеличение с 30% спрямо 2023 г.
- Продажба на 2 милиона електрически автомобила годишно до 2030 г.
- План за представяне на нов тип електромобил (EREV) с пробег над 900 км с едно зареждане за пазарите в Северна Америка и Китай.
- Стремеж да предложи пълна гама от 21 EV модела до 2030 г., вариращи от достъпни до луксозни и високопроизводителни.
- Представяне на усъвършенствана хибридна система от следващо поколение с подобрена производителност и горивна ефективност.
- План за разширяване на гамата HEV до 14 модела спрямо сегашните седем; луксозната марка Genesis също ще предлага хибридни модели.
- Непрекъснат стремеж към интернализиране на технологиите за батерии; разработване на достъпни NCM батерии и укрепване на технологиите за безопасност.
- Планове за комерсиализиране на бизнеса с платформи за автономни превозни средства и доставка на автономни превозни средства на глобални фирми за софтуер за автономно управление.
- Стремеж към осигуряване на водеща роля в областта на енергетиката по време на енергийния преход
- План за значителни инвестиции в размер на 120,5 трилиона KRW до 2033 г. в подкрепа на стратегията "Hyundai Way".
- Въвеждане на нова цел за възвръщаемост на акционерите (TSR) от над 35% и стартиране на схема за обратно изкупуване на акции на стойност до 4 трилиона KRW в периода от 2025 до 2027 г.
По време на събитието компанията разкри ангажимента си за повишаване на конкурентоспособността на електрическите и хибридните превозни средства, за усъвършенстване на технологиите за батерии и автономни превозни средства и за разширяване на визията си като енергиен мобилизатор, който гъвкаво реагира на пазарната среда с динамичните си възможности.
" В рамките на "Hyundai Way" ще реагираме на пазара с гъвкавост, благодарение на уникалната система за адаптивно реагиране на Hyundai.Това ще осигури устойчиво лидерство в несигурна пазарна среда и ще позиционира компанията стратегически за създаване на бъдеще, съсредоточено върху мобилността и енергията", заяви Джехун Чанг, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Company. "Hyundai ще затвърди позицията си на играч, променящ правилата на играта, като разшири дейността си отвъд производството на автомобили към различни форми на мобилност. Чрез засилване на ролята на енергийните бизнес оператори, ние възнамеряваме да се превърнем в компания, която може да поддържа водеща роля в световен мащаб в ерата на енергийния преход."
През 2024 г. Hyundai Motor гарантира своята рентабилност и конкурентоспособност на пазара на електрически превозни средства. Тези постижения бяха признати от световните рейтингови агенции, тъй като компанията получи кредитен рейтинг "А". Освен това, с глобален годишен обем на продажбите от 4,21 млн. единици през 2023 г., Hyundai Motor помогна на Hyundai Motor Group да се превърне в един от трите най-големи автомобилни производители в световен мащаб.