Способността да предизвиква вълнение.

Новият IONIQ 5 ускорява от 0 до 100 км/ч само за 5,3 секунди и предлага пробег до 570 км. Невероятният набор от интелигентни технологии допринася за вълнуващата атмосфера на този изцяло електрически средно голям CUV.
Страничен изглед на новия Hyundai IONIQ 5 в сив цвят, включен за зареждане извън сива сграда.

Производителност

Бъдещето на електрическата мобилност е тук.

Със спиращ дъха дизайн и динамика на шофиране, както и с 800-волтова акумулаторна система за ултрабързо зареждане, този новаторски CUV осигурява вълнуващо представяне.
  1. Цифри, описващи ускорението от 0 до 100 на Hyundai IONIQ 5 от 5,3 секунди.

    Насладете се на удивително ускорение.

    IONIQ 5 осигурява спортно ускорение: от 0 до 100 км/ч само за 5,3 секунди във версията със задвижване 4x4, оборудвана с батерия Long Range.

  2. Цифри, описващи пробега на Hyundai IONIQ 5 от 570 км.

    Максимален пробег до 570 км.

    С авангардните смарт технологии на Hyundai IONIQ 5 осигурява пробег до 570 км, когато е оборудван със задвижване на задните колела и батерия с дълъг пробег.

  3. Цифри, описващи максималната скорост на Hyundai IONIQ 5 от 185 километра в час.

    Максимална скорост - 185 км/ч.

    IONIQ 5 предлага отлична динамика на шофиране и спортни характеристики с максимална скорост от 185 км/ч.

    Снимки на двата електрически мотора на Hyundai IONIQ 5 с всички колела.

    Единични и двойни електрически мотори.

    Предлага се версия със задвижване 4x4 с два електромотора или версия със задвижване на двете колела с един електромотор.
    Логотип на системата за задвижване на всички колела HTRAC на Hyundai, изрязан на бял фон.

    Електрическо задвижване 4x4 (HTRAC).

    Наличен с характерната за Hyundai система за задвижване на всички колела HTRAC, IONIQ 5 има сериозни 4х4 възможности, които ще ви помогнат да се движите при всякакви условия.

    Зареждане по време на път с регенеративно спиране.

    Оборудвана с най-съвременна технология за интелигентно шофиране, регенеративната спирачна система на IONIQ 5 зарежда батерията по време на движение, като използва електромотора за забавяне на автомобила. Можете да контролирате нивото на енергията, която системата регенерира и съхранява в батерията, като регулирате трите нива на регенеративно спиране с монтираните на волана лостчета за превключване на предавките.
    1. Лостче за превключване на предавките, монтирано на волана на новия Hyundai IONIQ 5.

      Достъпни превключватели.

      Регулирайте нивото на рекуперативното спиране с помощта на лостчетата за превключване на скоростите, монтирани на волана. Колкото по-високо е нивото, толкова повече автомобилът намалява скоростта и зарежда батерията, когато свалите крака си от педала на газта.
    2. Подложка за крака, педал на спирачката и педал на газта на новия Hyundai IONIQ 5.

      Режим i-Pedal.

      Режимът i-Pedal позволява ускоряване/забавяне/спиране само с педала на газта. Просто докоснете левия лост за превключване на лостчетата, за да влезете в четвъртата фаза и да активирате функцията с един педал.
    3. Изглед от три четвърти на новия Hyundai IONIQ 5 в сиво, който се движи по извита бетонна рампа.

      Автоматичен режим на регенерация.

      Когато е активиран, автоматичният режим на регенерация контролира рекуперативното спиране в зависимост от наклона на пътя и като използва предните радарни сензори, за да реагира на движещите се отпред автомобили, като съответно забавя скоростта.

      Платформа за електромобили

      Водеща роля в ерата на електричеството.

      IONIQ 5 е изграден на базата на новата електрическа глобална модулна платформа (E-GMP) на Hyundai. Тази специализирана платформа за електрически автомобили с батерии позволява по-бързо зареждане, по-голям пробег, повече вътрешно пространство и по-добро управление. Позицията на акумулаторния блок в рамките на колесната база осигурява идеално разпределение на теглото за по-добро управление.
      1. Изрезка на модулната платформа Electric Global, показваща батерията, колелата и шасито.

        Модулната концепция E-GMP.

        E-GMP отговаря на широк спектър от типове превозни средства, разстояния на шофиране и начин на живот чрез стандартизирана акумулаторна система, оборудвана с технология, оптимизирана за електрически превозни средства.
      2. Изглед отгоре надолу на електрическата глобална модулна платформа, показващ батерията, колелата и шасито.

        Електронна производителност.

        В освободеното от премахването на двигателя с вътрешно горене пространство монтирахме задвижващия двигател ниско долу. Батерията също е разположена ниско в шасито, което позволява идеално разпределение на теглото между предната и задната част и нисък център на тежестта за подобрено управление и по-стабилно шофиране при висока скорост.
      3. Изглед от три четвърти на електрическата глобална модулна платформа с батерия, колела и шаси.

        Проектиран за безопасност.

        E-GMP включва уникални характеристики на дизайна на електромобила, като къси надвеси и дълго междуосие, безопасност при сблъсък, максимално увеличено пространство за пътниците и безопасност на батерията.
        1. Близък план на бутоните за управление на напълно накланящите се предни седалки на електрическия Hyundai IONIQ 5.

          Гъвкавост при седалките.

          Плоският под също така позволява предните и задните седалки да се подреждат по различни начини, така че да са подходящи за обедни почивки, пътувания и всичко друго, което искате да правите - осигурявайки иновативно електрифицирано изживяване.

        2. Мъж, седнал на шофьорската седалка на Hyundai IONIQ 5, гледа надолу към централната конзола.

          Повече пространство за краката.

          Ниско разположената акумулаторна батерия и плоският под вследствие на премахването на централния тунел осигуряват много повече място за краката на пътниците.

        3. Седалките на задния ред на електрическия средно голям CUV Hyundai IONIQ 5.

          Повече място за пътниците.

          E-GMP дава възможност за създаване на иновативни интериори, проектирани специално за електромобили, за да предоставим на нашите клиенти ново изживяване в областта на електрифицираната мобилност. Отнемащата много място променливотокова система е преместена от вътрешността на автомобила в допълнителното пространство, създадено чрез замяната на двигателя с електрически мотор - оставяйки повече място за пътниците отпред.

          Пробег

          По-голям пробег, по-малко време за зареждане.

          Новият IONIQ 5 се предлага с различни конфигурации, за да отговори на вашите нужди от мобилност и ефективност. Изберете от два варианта на акумулатора: 63 кВтч (стандартен пробег) или 84 кВтч (дълъг пробег) и задвижване 4x4 или на задните колела.

          Колко дълго е ежедневното ви пътуване?

          Изчислете броя на дните за пътуване между зарежданията на IONIQ 5.

          22 km

          84.0 kWh

          23

          дни

          между
          зарежданията1

          63.0 kWh

          17

          дни

          между
          зарежданията2

          Точно както има набор от фактори, които влияят на горивната ефективност на двигател с вътрешно горене (ICE), общият електрически пробег ще бъде повлиян от размера на батерията, стила ви на шофиране, външната температура, всички пътници, които превозвате, както и други.


          1. 1 Максимален пробег от 507 км за версията на батерията 84,0 kWh (2WD) според цикъла WLTP. Пробегът на шофиране може да варира в зависимост от пътните условия, вашия стил на шофиране и температурата.
          2. 2 Максимален пробег от 440 км за версията на батерията 63,0 kWh (2WD) според цикъла WLTP. Пробегът на шофиране може да варира в зависимост от пътните условия, вашия стил на шофиране и температурата.
          1. Батерията с мощност 84 кВт се зарежда за 1 час и 10 минути от 10% до 80%, а за 15 минути се изминават 336 км.

            Задвижване 4x4.

            Във версията със задвижване на всички колела IONIQ 5 се задвижва от два електромотора, интегрирани в предния и задния мост, които осигуряват 325 к.с. (239 кВт) и 605 Нм моментален въртящ момент.

            Мощност: 74 кВт отпред / 165 кВт отзад

            Въртящ момент: 255 Нм отпред / 350 Нм отзад

            Ускорение: 0-100 км/ч за 5,3 секунди

          2. Батерията с мощност 84 кВт се зарежда за 1 час и 10 минути от 10% до 80%, а за 15 минути се изминават 336 км.

            Задвижване на две колела.

            Във версията със задвижване на двете колела и дълъг пробег на батерията IONIQ 5 се задвижва от електромотор с мощност 168 кВт, интегриран в задния мост, който осигурява 229 к.с. и 350 Нм въртящ момент.

            Мощност: 168 кВт отзад

            Въртящ момент: 350 Нм отзад

            Ускорение: 0-100 км/ч за 7,5 секунди

          1. 1
          2. 2
          1. Батерията с мощност 63 кВт се зарежда от 10% до 80% за 18 минути, а за пробег от 270 км - за 15 минути.

            Задвижване на две колела.

            Във версията със задвижване на двете колела/стандартен обхват на батерията IONIQ 5 се задвижва от единичен електромотор с мощност 125 кВт, интегриран в задния мост, който осигурява 170 к.с. (125 кВт) и 350 Нм моментален въртящ момент.

            Мощност: 125 кВт отзад

            Въртящ момент: 350 Нм отзад

            Ускорение: 0-100 км/ч за 8,5 секунди

          1. 1

          Зареждане

          Отлична ефективност на зареждане.

          Зареждайте у дома през нощта или зареждайте на станция за бързо зареждане по време на път само за няколко минути. Новият IONIQ 5 е гъвкав. Оборудван е с 800-волтова акумулаторна система за едни от най-бързите времена за зареждане, които са възможни днес, но е съвместим и с 400-волтово зареждане и зареждане с променлив ток.
          1. Човек включва кабела за зареждане отстрани на електрическия средноразмерен CUV Hyundai IONIQ 5.

            Включване и зареждане.

            Не е необходимо приложение или карта за зареждане - просто включете и заредете. Удостоверяването на автентичността се управлява между превозното средство и точката за зареждане - спестявайки ви време и неприятности.
          2. Символи, показващи, че акумулаторната система на Hyundai IONIQ 5 може да увеличи пробега с 336 км за 15 минути.

            Захранване - Скоростта на свръхбързото зареждане.

            800-волтовата акумулаторна система на IONIQ 5 може да увеличи пробега с 336 км за 15 минути! Поддържа зареждане с мощност до 350 kW на ултрабърза зарядна станция за постоянен ток - зареждане от 10 до 80% за 18 мин.
          3. Мъж използва кабел за зареждане, за да свърже електрически велосипед към Hyundai IONIQ 5 близо до пирамида.

            Система за многократно зареждане.

            Първата в света патентована технология на Hyundai може да поддържа както 400V, така и 800V инфраструктура за зареждане без допълнителни компоненти или адаптери.
          4. Двойка се прегръща, облегнала се на Hyundai IONIQ 5, който се зарежда на улицата.

            Технологии 400V и 800V.

            Влизайте и излизайте от станциите за бързо зареждане по-бързо. Технологията 400V и 800V ви дава възможност да използвате друго зарядно устройство, ако единият вид е зает.
            1. Батерията на IONIQ 5 с капацитет 84 кВтч се зарежда за 1 час и 16 минути от 50-киловатова станция за постоянен ток.

              Батерия за дълъг пробег.

              Във версията с батерия за дълъг пробег (84 kWh) 800V батерийна система на IONIQ 5 предлага следното време за зареждане:

              350 кВт DC станция: Време за зареждане 18 мин. от 10 до 80%

              Увеличен пробег след 15 минути зареждане: 336 км.

              50 кВт DC станция: Време за зареждане 1 час и 16 минути от 10 до 80%

            2. Батерията на IONIQ 5 с капацитет 63 кВтч се зарежда за 58 минути от станция за постоянен ток с мощност 50 кВт.

              Батерия със стандартен обхват.

              Във версията със стандартен обхват на батерията (63 кВтч) 800V батерийна система на IONIQ 5 предлага следното време за зареждане:

              350 кВт DC станция: Време за зареждане 18 мин. от 10 до 80%

              Допълнителен пробег след 15 минути зареждане: 270 км

              50 кВт DC станция: Време за зареждане 58 мин. от 10 до 80%

            1. 1
            2. 2
            1. Батерията с капацитет 63 кВтч се зарежда за 5 часа и 50 минути от домащен wallbox или обществена станция за зареждане с променлив ток.

              Батерия със стандартен обхват.

              В домашна кутия на стената или в обществена станция за зареждане с променлив ток (ЕС 3 фази): Време за зареждане: 5 часа и 50 минути.
            2. Батерията с капацитет 84 кВтч се зарежда за 7 часа и 35 минути от домашен wallbox или обществена станция за зареждане с променлив ток.

              Батерия за дълъг пробег.


              В домашен wallbox или в обществена станция за зареждане с променлив ток (ЕС 3 фази): Време за зареждане: 7 часа и 35 минути.
            1. 1
            2. 2

            Бързо и гъвкаво зареждане на вашия IONIQ 5.

            Никога не е било по-лесно да зареждате своя IONIQ 5. Charge myHyundai е цялостно решение за обществено зареждане, което ви дава достъп до над 500 000 точки за зареждане в 30 европейски държави. Опростено решение за еднократно плащане с едно приложение, една карта и една фактура.
            Двойка се прегръща, докато се подпира на Hyundai IONIQ 5, който се зарежда на улицата.

            Зареждане в домашни и обществени условия.

            Има много различни места и начини за зареждане на вашия нов IONIQ 5.
            A person charging the Hyundai IONIQ 5 electric midsize CUV from an IONITY charging station.

            Зарядни станции Hyundai.

            Charge myHyundai предлага достъп до 500 000 точки за зареждане и високоскоростната мрежа за зареждане IONITY.

            © 2025 Hyundai. Всички права запазени.