Иновационните технологии отвеждат Hyundai една крачка по-близо до едновременното постигане на динамика и екоцелесъобразност.

Екологичната целесъобразност е ключов елемент, който придобива все по-голямо значение в индустрията. Поради това разработването на иновативни технологии, които позволяват както отлично шофиране чрез изключителни двигатели, задвижващи системи, изпускателни системи и т.н., така и екологичната целесъобразност се превърнаха в най-важната задача за всички автомобилни производители.
Чрез непрекъснатата научноизследователска и развойна дейност, Hyundai вече разполага с пълна гама от самостоятелно разработени двигатели в портфолиото си, към което планира да прибави екологични трансмисии и изпускателни системи в похода си към бъдещето.

Въоръжени с мощност
и прецизност,
за да са най-добрите
в класа
задвижващи агрегати

От компактните до пътническите и търговските автомобили, центърът за развитие на силовите агрегати е отговорен за развитието на сърцето на всеки автомобил. С независимо произведени двигатели, трансмисии и екологични изпускателни системи, Hyundai може да се похвали с пълна гама моделни двигатели. Hyundai продължава усилената си работа, за да развива задвижващи агрегати, които да бъдат признати за най-добрите в своя клас от целия свят.
Впечатляващият рекорд на Hyundai Motor Company в разработването на двигатели започва през 1991 г., когато развива двигателя Alpha, който бележи началото на независима корейска автомобилна технология. През 2004 г. двигателят Theta на Hyundai стана първият изцяло корейски двигател, който бе изнесен в развита страна. Той демонстрира на света техническата мощ на корейската автомобилна индустрия и повиши разпознаваемостта на марката. През 2009 г. Hyundai разработи дизеловия двигател R за пътнически автомобили, първият в Корея, който отговаряше на стандарта Euro 5 и бе класифициран като двигател с ниски емисии от метрополията в Сеул. Wards Auto World нареди двигателя Tau на Hyundai сред един от 10-те най-добри двигатели в продължение на три години, от 2008 до 2010 г. През 2012 г. двигателят Gamma T-GDi, с най-добрата в класа мощност и подобрена икономичност доказа на света, че двигателната й технологията е най-добрата в света.

Hyundai Motor Company засилва технологичното развитие, за да поведе пазара, като задоволява стандартите за горивна ефективност и производителност. Разработва технологията за променлива фаза на газоразпределение (CVVL), технология с директно впръскване на горивото с турбокомпресор за бензинови двигатели; чисти дизелови двигатели (с устройства за последваща обработка) и двустепенен турбокомпресор за дизелови двигатели, които скоро ще отговарят на стандарта Euro-6. Разработва също многостепенна трансмисия, трансмисия с двоен съединител (DCT), вариаторна трансмисия (CVT) и др., демонстрирайки на света технологията за задвижване на Hyundai Motor.

  • Двигател Alpha Като първият двигател, независимо разработен в Корея, подобрената надеждност, работа и динамика на двигателя Alpha, както и тихата работа на двигателя, доведоха до прераждането му като двигател VVT.

    • Старт на масово производство: 1991

    • Оборудвани модели: Scoupe

    • Работен обем (л): 1.5

    • Макс. мощност (к.с.): 115

    • Макс въртящ момент (кг·м): 17

  • Двигател Theta С алуминиевият си блок, устройство за променлива фаза на газоразпределение и тиха ангренажна верига, Theta е двигател от ново поколение, световна класа, от средния размер, предлагайки отлични динамични характеристики, горивна ефикасност, тишина, издръжливост и екологични ползи.

    • Старт на масово производство: 2004

    • Оборудвани модели: YF Sonata

    • Работен обем (л): 2.0 / 2.4

    • Макс. мощност (к.с.): 165 / 201

    • Макс. въртящ момент (кг м): 20.2 / 25.5

  • Двигател R Като първият корейски двигател, постигнал съответствие със стандарта Euro-5 и получил сертифициране от столицата Сеул за автомобил с ниски емисии изгорели газове, дизеловият двигател R за пътнически автомобили е признат по света за водещите си в класа показатели. Мощният и екологично чист двигател е първият, който осигурява максимална икономия на гориво в SUV модел.

    • Старт на масово производство: 2009

    • Оборудвани модели: Tucson ix

    • Работен обем (л): 2.0 / 2.2

    • Макс. мощност (к.с.): 184 / 200

    • Макс. въртящ момент (кг м): 40 / 44.5

  • Двигател Tau Почетен като един от 10-те най-добри двигателя в САЩ от списание Ward, двигателят Tau е самостоятелно разработен от компанията, който представлява кулминацията в ноу-хауто на Hyundai Motor Company в разработването на двигатели и оптимизирана тунинг технология.

    • Старт на масово производство: 2008

    • Оборудвани модели: Genesis / Equus

    • Работен обем (л): 4.6

    • Maкс. мощност (к.с): 366

    • Maкс. въртящ момент (кг·м): 44.8

  • 8-степенна автоматична трансмисия, задвижваща задните колела Ние сме първият автомобилен производител в света, който разработи тази супер моделна технология. В сравнение с 6-степенната скоростна кутия, 8-степенната автоматична RWD трансмисия осигурява по-нисък разход на гориво и по-добро разгръщане на мощността, като същевременно с това може да се похвали с уникална конструкция, която е по-компактна спрямо 6-степенната.

  • 6-степенна трансмисия с двоен съединител Разработихме първата в Корея 6-степенна трансмисия с двоен съединител, базирана на уникална конструкция и наши собствени патенти и технологии. В резултат на това сега разполагаме с най-модерната технология в следващото поколение автоматизирана механична трансмисия, която постига превъзходна горивна ефективност при механични трансмисии и удобство при автоматичните трансмисии.

Екологични
изпускателни
системи с
респект към Земята

Центърът за разработване на силовите агрегати работи по начините за подобряване на ефективността на изгаряне, намаляване на теглото, разработване на технологии за ниско триене и подобряване на двигателната ефективност, и ускорява разработването на задвижващи системи за хибридни автомобили, за да се постигне по-добра горивна ефективност и да се сведе до минимум замърсяването на въздуха. В допълнение на това се разработва високоефективна система за пречистване на отработените газове, която още веднъж намалява вредните газове, отделяни от екологичните двигатели, което не само отговаря на нарастващите ограничения върху емисиите, но също така посочва и пътя в производството на екологични автомобили.

Широка гама високопроизводителни двигатели, признати от света

Мощната история на Hyundai в производството на двигатели датира от 1991 г., когато бе разработен двигателя Alpha, който беляза раждането на независимата корейска автомобилна технология. През 2004 г. двигателят Zeta на Hyundai стана първият, който бе изнесен от Корея в развита страна, демонстрирайки техническата способност на корейската автомобилна индустрия пред света и повиши разпознаваемостта на марката. Двигателят Tau на Hyundai бе отличаван с наградата Auto Top 10 Best Engines на списание Ward, известна като "Наградите на академията за двигатели", в продължение на три поредни години до 2011 г.

През 2012 г. двигателят Gamma 1.6 GDi, разработен за компактни автомобили, последва стъпките на Tau, осигурявайки на Hyundai честта да спечели престижната награда в продължение на четири поредни години, но също така доказа на света, че разполага с цялостно портфолио конкурентноспособни големи и малки двигатели от световна класа. През 2009 г. Hyundai разработи дизеловия двигател R за пътнически автомобили, първият в Корея, който отговори на стандарта Евро-5 и бе класифициран като двигател с ниски вредни емисии от метрополията в Сеул. През 2010 г. Hyundai разработи дизелов двигател за пътнически автомобили за европейския модел U2-1.7, който успешно лансира в Европа, домът на дизеловите двигатели, и се утвърди като Топ 5 световна компания.

Разработване
на
технология за
задвижване