Спонсорски дейности

FEEL THE GAME with HYUNDAI

JUNE 12 ~ JULY 13, 2014

Following up the 2010 FIFA World Cup in South Africa, Hyundai Motor Company once again looks forward to celebrating the 2014 FIFA World Cup in Brazil. As it is the first World Cup to be held in South America since the 1978 FIFA World Cup in Argentina, football fans from around the globe are expecting the most passionate and rhythmical global festival. 2014 FIFA World Cup Brazil™ will be held in 12 cities from June 12 to July 13.

- Name of event : 2014 FIFA World Cup Brazil™
- Official slogan : All in one Rhythm
- Participating countries : 32
- Host country : Brazil (12 cities)
- Period : June 12 ~ July 13, 2014
- Number of matches : 64 matches

ФИФА Световна купа Бразилия 2014

Съгласно концепцията за "Social World Cup”, Hyundai Motor Company се фокусира върху разработването на програми, благодарение на които по-голям брой фенове да могат активно да участват независимо от мястото, на което се намират.

 

Hyundai Motor Company, официален партньор на ФИФА Световно първенство по футбол Бразилия 2014, направи тазгодишната ФИФА Световна купа един от „най-социалните" турнири до момента, като непрекъснато събираше футболните фенове, за да празнуват мачовете и головете от Бразилия.


Като един от резултатите, над 780 000 футболни фенове по света споделиха своите собствени "Фен паркове" с останалите по време на турнира, като публикуваха текстове, музикални плейлисти, снимки и видеоклипове чрез програмата "Pin my Fan Park".
 

  • Игра Shoot & Save

    С мобилната игра, създадена от Hyundai, феновете на Световната купа можеха да играят виртуален футболен мач с Икер Касияс и Рикардо Кака, изпълнявайки свободни удари и спасявайки голове. Играта беше свързана със социалните медии, а феновете на Световната купа можеха да споделят резултатите си и да играят с приятели.

  • Предвиждането на октопода

    Между 19 май и 12 юли 2014 г. октопод предвиждаше кой ще е победителят на база списък от мачове в турнира. Футболните фенове предвидиха победителя на база целия резултат, след което се определи класирането. Общо 67 участника получиха награди.

  • Други програми

    Филми Hyundai

    След четирите години безгранична подкрепа и чакане най-накрая дойде най-вълнуващият момент. Страстното аплодиране и безкрайното насърчаване от всички футболни фенове по света бяха истински мотиватори за всички велики играчи. Hyundai засне страстта на феновете и пътуването им към ФИФА Световно купа 2014 в Бразилия.

  • Hyundai фен парк

    През 2014 г., от 12 юни до 14 юли, в пет големи града в света – Берлин (Германия), Мадрид (Испания), Торино (Италия), Сараево (Босна и Херцеговина) и Сидни (Австралия) - бяха създадени фен паркове на Hyundai. Над 5 млн. футболни фенове изживява вълнуващата атмосфера в продължение на дългия един месец турнир.

  • Епилог на Pin my Fan Park

    За да изрази благодарността си за изумителното участие в събитието Hyundai Фен Парк, Hyundai изработи специално видео с историите на фоновете по време на ФИФА Световна купа в Бразилия 2014.
    Специалните видеа се излъчваха на Piccadilly Circus LED в Лондон.

  • Събитието „Thank You Fans”

    Четирима победители натрупаха незабравими спомени, след като техните снимки, заедно със съобщението “Thank You Fans” бяха показани върху рекламните панели на стадиона по време на финалния мач.

  • ФИФА СВЕТОВНА КУПА ЗА ЖЕНИ 2014 ПОД 17 ГОДИНИ– 15 МАРТ ~ 4 АПРИЛ 2014 Г.

    Световната купа през 2014 на ФИФА за жени на възраст под 17 години, проведена в красивата Коста Рика, е четвъртото издание на този шампионат. Той е международен турнир за жени на възраст под 17 години. Като партньор на ФИФА, съсредоточен върху подпомагането и насърчаването на участието на жени на най-високо ниво в спорта, Hyundai бе развълнуван да представи това събитие с 56 чисто нови автомобила, които бяха използвани като официален транспорт по време на турнира. Hyundai участва също в много маркетинг събития, като разиграване на лотарии за билети и организиране на фен зони, за да сподели забавната страна на този турнир с феновете.



     

  • ФИФА Купа на конфедерациите 2013 – 15 ЮНИ ~ 30 ЮНИ 2013 ФИФА Купа на конфедерациите е турнир за национални отбори, участие в който взимат шампионите от всеки от шестте шампионата на ФИФА (UEFA, CONMEBOL, CONCACAF, CAF, AFC и OFC), заедно с победителя във ФИФА Световна купа и домакина. От 2005 г. турнирът се провежда в страната, която ще домакинства ФИФА Световна купа на следващата година, като той служи за репетиция за по-големия турнир. Шест града в Бразилия бяха домакини на ФИФА Купа на конфедерациите 2013, провел се между 13 и 30 юни.
    Като официален партньор на ФИФА, Hyundai Motor Company предостави 302 официални автомобила, осигурили плавното провеждане на турнира. Hyundai активира разнообразни маркетинг програми за футболните фенове по света, включително фен паркове, вирал филми, билетни промоции и други.

  • ФИФА Световна купа 2013 под 20 години – 21 ЮНИ ~ 13 ЮЛИ 2013

    ФИФА Световна купа под 20 година през 2013 г. в Турция бе деветнадесетото издание по рода си. ФИФА U-20 Световна купа е шампионат за национални мъжки отбори на възраст под 20 години. Той се смята за полето, на което младите играчи израстват, за да се превърнат в супер звезди.
    Като официален партньор на ФИФА, Hyundai Motor Company предостави 112 официални автомобила на турнира, допълнени от разнообразни маркетинг промоции за феновете, включително билетни промоции.

  • ФИФА Интерактивна световна купа 2013 – 6 МАЙ ~ 8 МАЙ 2013
    ФИФА Интерактивна световна купа е най-големият виртуален футболен турнир в света, в който се състезават участници от всички краища на света. Големият финал на изданието през 2013 г. бе проведен от 6 до 8 май. Като официален спонсор на ФИФА, Hyundai Motor Company предостави 8 официални автомобила, чиято основна роля бе да послужат за официален превоз по време на турнира. Hyundai Motor Company покани 40 гости на този вълнуващ и забавен Голям финал, предоставяйки им шанса да се срещнат с футболисти от световна класа и да се наслаждават на фестивала.


Спонсорски преглед
Hyundai Motor Company, гордият партньор на ФИФА, очаква с нетърпени поредната успешна ФИФА Световна купа

Hyundai започна съвместната си работа с ФИФА през 1999 г. и ще продължи да бъде спонсор на ФИФА, влизайки в ролята на официален автомобилен партньор до 2022 г. Hyundai ще подкрепи всички състезания на ФИФА, включително следващите ФИФА Световни купи, Купи на конфедерациите, Световни купе за жени и Световни купе за младежи под 17 години.

Hyundai гледа на футболното спонсорство като на основен елемент от своята маркетингова стратегия и като на ключов начин за свързване между глобалните клиенти и тяхната марка, подкрепяйки спортните култури. Чрез футболното спонсорство, Hyundai се стреми да се позиционира като най-впечатляващата автомобилна марка, доставяйки вълнението от най-популярната игра на планетата до футболните фенове по целия свят. Hyundai остава дълбоко ангажиран с подкрепата и развитието на красивата игра.

Наземният транспорт е от решаващо значение за успешното провеждане на международно събитие от калибъра на ФИФА Световна купа™. Автопаркът от надеждни, безопасни и удобни превозни средства, е абсолютно критичен за безпроблемното протичане на едно мащабно събитие, каквото бе 2010 ФИФА Световна купа в Южна Африка™. След като се доказа като надежден партньор и доставчик на автомобили в редица състезания на ФИФА, включително световните първенства по футбол през 2002, 2006 и 2010 г., Hyundai отново ще се възползва от възможността да подкрепи наземния транспорт за 2014 ФИФА Световна купа в Бразилия™.

Маркетинг активности
Погледнете към разнообразните маркетинг активности на Hyundai за предходни събитие на ФИФА, най-вече за 2010 ФИФА Световна купа в Южна Африка™

Hyundai фен парк

Вдъхновен от предишните Hyundai фен паркове, организирани по време на Световните първенство по футбол през 2002 и 2006 г., Hyundai разшири Hyundai фен парк отвъд територията на страната домакин, достигайки до големите футболни столици по целия свят, като по този начин допълнително увеличи забавлението и видимостта на марката Hyundai. Изграден в големите градове на класиралите се страни, Hyundai фен парк ще предаде вълнението феновете по целия свят.

Фен на мача

„Фен на мача”, една от програмите на ФИФА Световна купа™, изключителна за Hyundai, имаше за цел да предизвика забавление и вълнение на стадионите, възнаграждавайки най-изявените фенове. Фенът с най-цветен, най-колоритен костюм бе представян на публиката на гигантския екран на полувремената на всички 38 мача. Всичките 38 победители във "Фен на мача" бяха автоматично включени в конкурса "Фен на турнира", провел се на FIFA.com. Победителят във "Фен на турнира" получи ценна награда.

Периметър бордове

Периметър бордовете (А-бордовете), които бяха монтирани по време на всичките 38 Hyundai мача, увеличиха видимостта на логото на Hyundai до безпрецедентни висини.

Награда на Hyundai за най-добър млад играч

Hyundai разви допълнително партньорството си с ФИФА, лансирайки на 2 декември 2010 г. „Конкурс на Hyundai за най-добър млад играч” (HBYPA). Hyundai се гордее с ролята си на изключителен представител на HBYPA, желано отличие, което признава най-впечатляващите изпълнения на Световното първенство по футбол от футболисти на възраст под 21 години. Трофеят се присъжда на изключителен млад играч, който демонстрира умения, креативност, зрялост и позитивно отношение, който оказва решаващ принос за представянето на отбора си и впечатлява феновете със своите способности.

Онлайн програма

Hyundai осъзнава нарастващото значение на дигиталния домейн и разширява уеб инвестициите си в световен мащаб, за да популяризира информацията за официалното си партньорство с ФИФА, като същевременно подобри качеството на интерактивното преживяване с марката чрез специални програми, каквито са "Бъди там с Hyundai" и "Фен на мача”. Hyundai създаде микро-сайта на ФИФА Световна купа™ (fifaworldcup.hyundai.com), който предлага забавно, но и информативно съдържание, включително върховната викторина и история на спонсорството. Той разработи също глобалната маркетингова програма на ФИФА Световна купа™ и предложи най-актуалните новини за Световната купа.

Топки на добра воля

В хода на квалификациите за ФИФА Световна купа™ 2010 гигантски четириметрови футболни топки възпламениха надеждата и страстта на футболните фенове. Общо 32 "топки за добра воля", по една за всяка от 32-те класирали се държави, започнаха национални обиколки, за да съберат най-добрите пожелания на футболните фенове за националния им отбор. Организирано единствено от Hyundai, "Goodwill Ball Roadshow" емблематично събитие за компанията след старта на партньорството от ЕВРО 2000™. Популярни сред феновете, топките набраха скорост на световното в Корея/Япония, Световната купа в Германия през 2006 г. и ЕВРО 2008™.

Бъди там с Hyundai

Чрез програмата "Бъди там с" Hyundai ", феновете имаха специалната възможност да представят слогани, които биха могли да бъдат избрани и залепени върху автобусите, превозващи националните отбори. С началото на програмата, датираща от ЕВРО 2004™, тази програма се превърна в една от най-известните маркетингови програми на Hyundai.

Телевизионна реклама

Hyundai лансира специална телевизионна реклама за ФИФА Световна купа 2010, илюстрираща радостта и вълнението на феновете от турнира.

Външна реклама

За да увеличи максимално рекламата, Hyundai се възползва от най-добрите възможности за външна реклама, намиращи се в зони с висок трафик, като летища, градски центрове и фен зони в страната домакин, както и на всички други основни континенти.

Спонсорски календар
Hyundai Motor Company, гордият партньор на ФИФА, очаква с нетърпение още една успешна ФИФА Световна купа

Стъпвайки върху успеха на предходните ФИФА Световни купи, Hyundai се надява да запази ролята си партньор на ФИФА до 2022 г. Hyundai се обедини с ФИФА през 1999 г., когато бе подписано споразумение за спонсориране на 13 турнира на ФИФА, включително ФИФА Световна купа™ 2002 в Корея/Япония. Tова споразумение бе удължено до ФИФА Световна купа™ 2006 в Германия, ФИФА Световна купа™ 2010 в Южна Африка и ФИФА Световна купа™ 2014 в Бразилия. През 2010 г. Hyundai Motor Company удължи отново споразумението си с ФИФА до безпрецедентния дълготраен ангажимент за спонсориране на ФИФА Световна купа™ през 2018 и 2022 г. Tози спонсорски пакет включва пълните права за всички турнири на ФИФА, включително ФИФА Купа на конфедерациите, Световна купа за жени, Световни купи за мъже под 20 и под 17 години, Световна купа по плажен волейбол, Интерактивна световна купа и т.н. Hyundai ще положи всички усилия да подкрепи всички турнири на ФИФА с ефикасен транспорт в световен мащаб през следващия 12-годишен период, като предоставя пълната си моделна гама, за да удовлетвори всички изисквания.

Спонсори на основното футболно събитие

2015

10.17~11.08

FIFA U-17 World Cup (Chile)

07.09~07.19

FIFA Beach Soccer World Cup (Portugal)

06.06~07.05

FIFA Women's World Cup (Canada)

2014

06.13~07.14

FIFA World Cup (Brazil)

03.15~04.04

FIFA U-17 Women's World Cup (Costa Rica)

2013

06.21~07.13

FIFA U-20 Men's World Cup (Turkey)

05.06~05.08

FIFA Interactive World Cup (Spain)

2012

08.19~09.08

FIFA U-20 Women's World Cup (Japan)

05.21~05.23

FIFA Interactive World Cup (Dubai)

2011

06.18~07.14

FIFA U-17 World Cup (Mexico)

06.26~07.17

FIFA Women’s World Cup (Germany)

07.29~08.20

FIFA U-20 World Cup (Colombia)

09.01~09.11

FIFA Beach Soccer World Cup (Italy)

2010

06.11~07.11

FIFA World Cup (South Africa)

07.13~08.01

FIFA U-20 Women’s World Cup (Germany)

09.05~09.25

FIFA U-17 Women’s World Cup (Trinidad and Tobago)

2009

09.24~10.16

FIFA U-20 World Cup (Egypt)

10.24~11.15

FIFA U-17 World Cup (Nigeria)

11.16~11.22

FIFA Beach Soccer World Cup (UAE)

2008

07.17~07.27

FIFA Beach Soccer World Cup (France)

09.30~10.19

FIFA Futsal World Cup (Brazil)

10.28~11.16

FIFA U-17 Women’s World Cup (New Zealand)

11.09~12.07

FIFA U-20 Women’s World Cup (Chile)

2007

09.10~09.30

FIFA Women’s World Cup (China)

06.30~07.22

FIFA U-20 World Cup (Canada)

11.02~11.11

FIFA Beach Soccer World Cup (Brazil)

2006

08.17~09.03

FIFA U-20 Women’s World Championship (Russia)

06.09~07.09

FIFA World Cup (Germany)

2005

12.1

FIFA World Cup Final Draw

09.16~10.02

FIFA U-17 World Championship

06.15~06.29

FIFA Confederations Cup (Germany)

06.10~07.02

FIFA World Youth Championship (Netherlands)

2004

11.21~12.05

FIFA Futsal World Championship (Taiwan)

11.10~11.27

FIFA U-20 Women’s World Championship (Thailand)

2003

01.27~12.19

FIFA World Youth Championship (UAE)

09.21~10.12

FIFA Women’s World Cup (USA)

08.13~08.30

FIFA U-17 World Championship (Finland)

07.17~07.22

FIFA Confederations Cup (France)

2002

05.31~06.30

FIFA World Cup (Korea/Japan)

2001

06.17~07.08

FIFA World Youth Championship (Argentina)

05.30~06.10

FIFA Confederations Cup (Korea/Japan)

,04

FIFA U-17 World Championship (Trinidad & Tobago)

2000

11

FIFA Futsal World Championship (Guatemala)

1999

11

FIFA U-17 World Championship (New Zealand)

,07

FIFA Confederations Cup (Mexico)

06.19~07.10

FIFA Women’s World Cup (USA)

,04

FIFA World Youth Championship (Nigeria)

© 2018 Hyundai. Всички права запазени.