Ценности

Share

Благодарим Ви, че посетихте нашия уебсайт

Където се надяваме, че ще придобиете интересна представа за HYUNDAI в Европа

Hyundai е горд да се смята за част от Европа. Повече от 70% от всички автомобили Hyundai, продадени в Европа, са произведени в Европа, а почти 95% са проектирани и тествани в Европа. Ние инвестирахме повече от 2 млрд. евро в заводи в района и създадохме над 47 000 работни места в тези производствени мощности, в централите, в нашите дъщерни дружества и дистрибутори в цяла Европа, в нашите 2400 европейски дилърства.

В нашия Технически център в Рюселсхайм, Германия

Image_HME_President
Hyung Cheong Kim
President and CEO


работят някои от най-добрите дизайнери и инженери от цяла Европа, гарантирайки, че автомобилите Hyundai изглеждат така, че да удовлетворяват очите на европееца, че характеристиките на пътното им поведение и управление са проектирани за европейските пътища и клиентски предпочитания. Резултатите от тази отдаденост може да бъдат видени и усетени в продукти като нашето Ново поколение i30, което бе сред финалистите в престижния европейски конкурс „Автомобил на 2013 година”.

Не е чудно, че Hyundai печели сърцата и умовете на все повече клиенти. През 2008 г. Hyundai достави 1,8% от всички нови автомобили, продадени в Европа; през 2012 г. тази цифра достигна 3,5%.

Целта на Hyundai обаче не е да се превърне в най-голямата автомобилна марка в Европа. Ние предпочитаме да сме най-обичаната марка. Ето защо нашият основен приоритет е удовлетвореността на клиента. От производството на качествени автомобили до осигуряването на приятни чувства през времето на собственост и отлично сервизиране, ние сме изцяло ангажирани с това да гарантираме Hyundai Качество във всичко, което правим.
 

В Германия – вероятно най-взискателния пазар в Европа – авторитетното Auto Bild Qualitätsreport класира Hyundai на първо място за клиентска удовлетвореност през 2010 и 2011 г.

Тази отдаденост за посрещане и надхвърляне на клиентските очаквания минава през всички нива на нашата организация. Тя е перфектен израз на нашия световен слоган „New Thinking. New Possibilities.” – философията, че първокласното качество и характеристики трябва да са достъпни за всички.

Ние обещаваме винаги да правим всичко възможно, за да удовлетворяваме нашите клиенти, като същевременно подпомагаме европейската икономика и местни общности.

 

Hyung Cheong Kim
President and CEO